Monday, April 21, 2014

تمام مواد بالارو با هم مخلوط میکنیم و میزاریم تا کمی خنک بشه (بهتره سس مایونز در آخر و کمی قبل از سر


سس مایونز به میزان لازم
تمام مواد بالارو با هم مخلوط میکنیم و میزاریم تا کمی خنک بشه (بهتره سس مایونز در آخر و کمی قبل از سرو اضافه بشه همینطور ادویه ها!چون ماکارونی سس رو جذب میکنه) و وقتی خواستیم سرو کنیم حدود نیم ساعت قبل سس مواد رو هم میزنیم و توی قالبه مورد نظرمون پلاستیک فریزر میاندازیم. و مواد رو توی قالب ریخته و با پشته قاشق فشار میدیم. و میزاریم نیم ساعت خودش رو بگیره و بعد در ظرف سرو برش میگردونیم و با سس و پوره سیب زمینی تزیینش میکنیم. من فرصت تزیین نداشتم.
» کیک شکلاتی 3 (کیک شکلاتی خیس) ( یکشنبه سی و یکم فروردین 1393 ) » هنرنمایی های زن دایی عزیزم سری سوم ( پنجشنبه بیست و هشتم فروردین 1393 ) » مرغ بریون ( چهارشنبه بیست و هفتم فروردین 1393 ) » کباب ترکی گوشت و مرغ (مخلوط) ( سه شنبه بیست و ششم فروردین 1393 ) » کتلت مرغ ( پنجشنبه بیست و یکم فروردین 1393 ) » سال نو مبارک + هفت سین 93 ( چهارشنبه بیستم فروردین 1393 ) » معرفی شیرینی های قزوین + هفت سین ( سه شنبه بیست و هفتم اسفند 1392 ) » مرغ پرتقالی ( شنبه بیست و چهارم اسفند 1392 ) » سوپ شیر ( یکشنبه هجدهم اسفند 1392 ) » مرصع پلو با گوشت ( سه شنبه سیزدهم اسفند 1392 ) » تزیین کیک ( پنجشنبه هشتم اسفند 1392 ) » کیک خانگی یا کیک 6 تخم مرغی یا کیک گردو ( سه شنبه ششم اسفند 1392 )
آیا کاری در دنیا راحت تر از آشپزی هم هست شکلات با سلام. ادعایی در زمینه ی آشپزی ندارم. فقط عاشق غذا م و از پختن و خوردن غذا لذت میبرم.دسر برام مفهوم خاصی داره و دوست دارم هر نوعش رو امتحان کنم. غرض از ساخت اینجا این بود که یک دفتریاداشت واسه آشپزی هام داشته باشم و توش دستورهایی رو که 100 در 100 جواب دادن رو بزارم. تا هم خودم ازش استفاده کنم و هم دوستانم اگه به دردشون بخوره. با وجود داشتن یک کوچولوی سه ماهه و سختی های بچه داری سعی میکنم زود به زود آپ کنم. خوشحال wendy fiore میشم ایراداتم رو بهم گوش زد کنید.قبلا چندین آرشیو و وبلاگ داشتم. شروعش از سال 80 بود ولی متاسفانه هر کدوم به دلایلی بسته شد. قصد دارم این یکی رو برای دخترم نگه دارم تا شاید در آینده به دردش بخوره. ایمیل : fam2136@gmail.com آمار
شکلات کیک ها کباب ها غذا با گوشت قرمز دسر نوشیدنی آش و سوپ سالاد ها پیش غذا غذا با مرغ ماهی ها پلو مخلوط خانه داری نکات کلیدی در آشپزی شیرینی ها دستگاه ساندویج ساز شب یلدا ترشی و مربا ماکارونی و لازانیا خمیر ها و نان ها پیراشکی و پیتزا کرم ها کارهای دوستان فست فود عید نوروز تزیین کیک
 

No comments:

Post a Comment